lördag 22 maj 2010

kungälvs cruising

Herre jisses..

Ja skulle åka hem precis, eller jag är hemma nu men när jag va vid typ maxi i kungälv och skulle till rondellen vid ytterbyvägen, alltså förbi busstationen, ni som känner till kungälv vet. I alla fall, skulle ta mig därifrån och hem, de tog mig nästan en halvtimme, kärde en halvmeter, stanna! körde en halvmeter, stanna! så höll jag på en halvtimma. Puuuuuuh!

Och jag som inte är överdrivet förtjust i raggare, men faktiskt, dom såg ut och ha riktigt kul! Egentligen ganska så avslappnade människor, jag får bara lite avsmak när de känns som dom är ganska ofrächa och bara käkar köörv hela dagarna, ha ha. Men så är de säkert inte, rätt coola bilar ändå. Men de va folk precis ööööööööverallt!!! Satt folk i rondellen och drack öl, på alla små gräsplättar överallt, ja de va folk precis över över allt och kollade. Satt tjejer på bilarnas huvar och skrek och sjöng till tusen åt gamla låtar. Men skön stämmning. Kände mig ganska uttittad när jag åkte genom rondellen när de va knökat med folk på båda sidorna och där kommer jag med min bil som är så långt ifrån en raggarbil man kan komma ha ha!


Jobbat hela helgen, eller sen tisdags och har nu två dagar kvar, de går ju sjukligt fort! Och va händer på tisdag, de borde ni veta nu. Wiiihoooow, tåget slutar gå!
Nästan vecka kommer bli ett fullspäckat schema, har saker att göra varje dag, vet inte hur jag ska få ihop de, tänkte sätta mig nu och planera in allt så jag vet att jag hinner. Kanske dags att lära sig planera lite för en gångs skull. Inte min starka sida. Gillar inte att planera! I am a spontaneous..


Tråkigt min blogg är för tillfället, har inte haft nån kamera med mig på sista tiden som jag alltid annars har. Så inga bilder blir de. Tråkigt, ska bli ändring på de imorgon!


PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar