måndag 24 maj 2010

Oj oj oj, tiden närmar sig

Nu är de inte långt kvar, bara timmar kvar tills jag ska till tandläkarn imorgon.
De känns nästan lite sorligt, på ett sätt, lite som att ta studenten, man är förväntansfull, glad de pirrar i kroppen men samtidigt känner man lite sorg..
Jag har gått till tandläkarn så många gånger, åkt dit på raster från skolan, tidigt på morgonen, sent på eftermiddagen när man bara vill hem efter skolan, fått så mycket dåliga nyheter och vissa bra.
Jag har gråtit i den stolen flera gånger, av besvikelse och av smärta. Fått infektioner, gått igenom den jobbigaste operationen i mitt liv, fått svälta mig. Levt med afte och den smärtan i munnen man har då går inte ens att förklara, man vill inte prata med någon och man kan värken äta eller dricka.

Jag fick infektion efter en operation där vi tog bort visdomständerna, när jag bodde i Norge och skickats till läkare där jag ska försöka förklara va jag håller på med, med min min, dom har skrivit ut lite tabletter sen va de bra. Så när jag kom hem till Sverige igen, va infektionen kvar och han va tvungen att skära bort de med en kniv och jag låg där helt vaken, har nog aldrig vart så förbannad som jag va då.

Jag har skällt på tandläkarn, smällt igen dörren och bara gått, låter kanske sjukt och dumt, men jag tror inte många av er förstår vad jag gått igenom, jag har nog vart hos tandläkarn fler gånger än ni kommer vara i hela erat liv.

Va djup jag är,
Men nu ser jag framåt, nu är de slut på detta! Jag är klar nu!! I did it..
Och imorgon ska den bort det ska bli så skönt, jag är så glad!!!!!

Hela denna veckan är fullspäckad och jag har massa roliga grejer att göra, dessutom fick jag ett samtal idag, positivt. Men jag vill nog hålla de hemligt ett tag till tills jag vet mer.

KISSES

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar