måndag 3 maj 2010

You Fuckers!

Åh så gott
Vaniljgalss med colasås

Bästa galssen! Ben & Jerry´s


Patericko och hans Pappa



Elin och Patricks mam







HoneyP, Me and Elin

Efter att ha jobbat hela helgen är man väl värd ett besök på Liseberg!



Mötte upp Patrick och hans mamma sen träffade vi Elin som fyllde 17bast!! ;) och Patricks pappa. En jätte mysig dag och vädert va helt kanones! Åkte balder med! Så jäkla skönt!!


Sepalde 5-kamp! Vem som vann vet jag inte, men ja va grym på att skjuta ner ankor, as kul!

Helgen har vart bra, har som sagt jobbat men de är bara kul faktiskt och jag slutar så tidigt så somliga har ju inte vaknat innan jag slutar ;) haha! (emma)..

Vi har vart ute och käkat middag, fixat en trasig bil, vart hemma hos Emma och Matthias haft en jätte mysig helg, bara göttat oss helt enkelt..















3 kommentarer:

  1. Haha vi var nog väldigt trötta bara ;) Plus att du slutade väldigt tidigt :O ;) Hehe .. /Emma

    SvaraRadera
  2. Haha skyll på de ja!! ;)
    Hör av dig om du vill joina mig i solen med en kaffe här hemma! :D Puss

    SvaraRadera
  3. Haha ja de gör jag ;) Japp jag kanske kommer förbi senare :D .. Städa bilen kliniskt nu ;) haha .. Puss

    SvaraRadera