tisdag 22 juni 2010

Ïgår, måndag!

Patrick, Pappa och Bror

Me (dock väldigt sliten jag) and Sis
Sis och Stellis


Igår va vi hemma hos min ena bror, dit Malin också kom, Pappa och Patrick la sten utanför deras hur, de blev jätte fint! Pappa fyllde också år igår så de ska vi fria ikväll här hemma, vi ska Grilla och äta glass och jordgubbar..
Så idag har jag fullt schema, hinner inte sitta här egenteligen, ska ner till systemet nu, sen ringa massa samtal, fixa allt här hemma innan alla kommer.
Idag har jag verkligen inte legat på latsidan, har vart med Farmor på vårdcentralen, fikat med henne och stor handlat till ikväll och lagt kycklingen i marinad, skulle egentligen åkt till stan nu med, men de får jag ta imorgon, ja kan inte vara sån tidsoptimist som jag alltid är.
PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar