torsdag 24 juni 2010

måste skärpa mig....

Shopping is my thing
En till Body i samlingen

En skjorta till P. Han ger mig pengar så får jag köpa kläder till honom för han tycker jag har så bra smak, sötis, blev även ett par shorts till han, kan visa sen.


Ill Blåa naglar är hett till en brun arm.


Fick bli en jeansjacka med, den jag har är så ljus, kan va fint med en lite mörkare med.


Ser ut som ett halsband men de är till och sätta på solglasögorna!

En klänning till midsommar! Precis vad jag hade tänkt mig.

Shorts kan man väl inte ha för mycket utan på sommarn


Idag skulle jag egentligen åkt till Paris, men resan blev inställd pga utav en sjukdom, så tråkigt, jag som hade längtat så! Har glömt säga de men jag, Mami och syster skulle åkt till Paris idag kl 13 på en shopping weekend, men de får vänta nu. Synd.. :(







!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar