torsdag 24 juni 2010

svårt och bestämma sig?..... en aning

härligt blåa naglar
Eller den? Va roligt jag står på alla bilder haha.

Svart?

Eller vitt?



Detta blir midsommardrssen




Att jag är våg gör ju inte saken lättare. Också svårt och bestämma outfits när man inte vet om man kan lita på vädret. Men de ska bli 20 grader och sol i grebbestad! Får hoppas på de.




Just nu är jag sådär jobbigt trött, har lite kvar att fixa tills imorgon, som tex att noppra mina ögonbryn, skära och marinera kyckligen som vi ska ha med oss. Men ja bara ooooooorkar inte.... Man blir trött av att springa ut och in i affärer, folk över allt, hög musik, in och ut i provrum och sist sitta i irriterande bil köer hem. Och så ska jag bestämma vilka kläder ha, jobbigt. Vilka i-landsproblem. INTE OKEJ! finns dom som har de betydligt värre, jag ska inte klaga.


Jag är bara trött..... Snark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar