måndag 5 juli 2010

Hejsan! sitter i soffan och filar mina naglar, de behövdes kan jag säga, minns inte när jag gjorde de sist. Och naglacket jag hade på har suttit där i typ två veckor så de nästan inte fans något kvar, har verkligen inte orkat eller haft tid att fila dom. Så nu tog ja tag i de. Jag får ju alltid kramp i armen när jag filar, kankse för att jag tar i alldeles för hårt. Nog därför jag drar mig för att ta tag i nailsen ibland kanske... What ever, nog om mina naglar.

Jag har egentligen inget att säga, förutom att min älsklings korvspruttfisen är lite sjuk, han är en sjukling nu, och visst är de så, är killar sjuka så är de såååååå synd om dom stackarna, då ska man göra precis ALLT för dom. I alla fall är min man så!


Jag är ledig imorgon, va jag tänkt göra då har jag inte den blekaste aning om, de känns rätt skönt, ta dagen som den kommer! Kanske ta en riktig lång promenard någonstans, jag känner för att komma i lite form igen.. Gillar inte att känna mig slapp och lat, jag är inte de egentligen men blir de av att hanma i denna lata cirkeln, äta onyttigt och inte röra på sig! Precis hur jag lever just nu. Men jag säger som jag säger, att de har vart en lång och kall vinter, nu är de sommar och då får man ta vara på de och leva som man vill ett tag.


Nu ska väl jag snart borsta mina tänder och lägga mig brevid sjuklingen.. Onödigt att sitta uppe hela natten och sova bort dagen.

Hugs and kisses, Nighty, nighty

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar