fredag 9 juli 2010

home night and a lots of work...


NU kör jag gärnet, jobbar från igår till nästa fredag, kanske till och med lördag.. Jag kör på nu, jag tycker de ska bli skönt, jobbar man kan man lika gärna jobba mycket på en och samma gång. Så ja, ikväll blir de lugna puckar, känner mig lite seg i både kroppen och huvudet, P har ju vart sjuk några dagar nu så kanske är smittan på mig nu, Nej jag tänker bort de så blir jag inte sjuk... brukar funka..


Nu äter vi massa otyttigt, kollar på en film som precis börja och jag känner att vi gjort helt rätt val som stannar hemma ikväll, I´m in homemood och ska upp när ni kanske fortfarande fesar, de är ganska kul, när man går till jobbet under helgen ser man alltid några som vinglar fram eller typ fortfarande festar, de är kul!! de är ju så de ska vaa..
PUSS PUSS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar