onsdag 14 juli 2010

två dagar kvar

De ska bli så skönt på fredag efter klockan ett när jag slutar och är ledig helgen sen efter att ha vart duktig och jobbar flera dagar i sträck, ska ablsolut inte ställa någon klocka på lördag.
De tar lite på en att gå upp onormalt tidigt i så många dagar, skulle nog inte fixa och ha de som heltidsjobb, ändå har jag haft de, men de söög faktiskt på ett sätt, man va helt död på kvällen och på fredagarna ska vi inte tala om, heeeelt slut. Whats the point egetligen? Jobba, sova va helt död när man väl är ledig, de suuger faktiskt!

Fast en helt klart fördel som man uppskattar väldigt mycket då man ska hinna mycket och göra saker och träffa vänner är att man slutar innan vissa börjar eller ens gått upp! De gillar jag starkt, hela dagen framför sig.


Nog pratat om detta, ni märker att jag inte har så mycket mer att prata om än jobb, jobb och jobb. Ska bli ändring snarast!!
Nu ska vi äta, sen ska jag duscha sova för att sen upp igen, ha ha intressant. NOT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar