onsdag 11 augusti 2010

Fyyyyyyyy

Dagen idag har vart bra fram tills klockan 1 typ.

Jobbade, slutatade tidigt, åkte hem för att duscha snabbt och sen in till stan igen för att fira min ena bror som fyllt år. Meningen va att vi skulle spela 5-kamp och sen gå ut och äta någonstans.
Men efter jag duschat känner jag mig inte helt bra, men tänker att jag bara är trött, vilar en halvtimma innan jag ska åka, sen när jag närmar mig stan, nästan framme hos min syster, känner jag hur jag bara MÅSTE spy!! Tar en papppåse och spyr i den, samtidigt som jag kör bilen, jäkligt sjuk kombo!

Sen kommer jag upp till Malin och dricker lite vatten och hoppas jag ska må bättre, och planerna är ändrade till att köra Gokart och jag va skit sugen och ville verkligen hänga med på allt! Men nej! Fick åka hem igen för jag mådde så dåligt.


Åååååh va detta suger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar