måndag 9 augusti 2010

sleep all day long, inte ok!

Men jisses va trött jag är, de är ju inte normalt detta, att sova nästan hela dagen när man dessutom sovit typ 9 timmar på natten. Va hos tandläkar imorse kl 9, lagade ett hål jag hade. Jag som alltid brukar få berömm hos tandläkarn, men inte denna gången.

Och jag är en klenis, våga inte laga utan bedövning så har vart helt bedövad på ena sidan hela dagen nästan. Men de va inte alls så farlig som jag trodde, som tandläkarn sa, du har väl vart med om värre saker! Och JA är svaret. Lite värre än en bedövningsspruta.

Iallafall när ja kom hem, la jag mig på soffan med täcket, somnade och sov i flera timmar, vakna och köpte hem Thaimat och nu har jag sovit igen.. Men nu ska jag inte sova mer förän ikväll..


Ska fika med Emelie och Totte snart!

Ska fräscha till mig lite, känner mig helt borta just nu...

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar