fredag 15 oktober 2010

FREEEDAG!

Yes de är fredag, de är alltid skönt, fast jag har inte den fredagskänslan som man "ska" ha, eftersom jag ska jobba hela helgen, har jobbat ganska mycket de senaste, bara vart ledig i tisdags. De är skönt när de är över tänker jag!!

Idag efter jobbet åkte jag hem snabbt, sen tog vi Patricks nya bil in till allum och shoppade lite, jag har kort men hittar inte sladden, ska leta imorgon riktigt så ska den nog komma fram!

Fick iaf köpt, volymspray, naglack, ögonfransböjare (har nog aldrig andvänt de, aldrig behövt men tänkte testa och se om dom blir finare), sen köpte jag leopardvantar och halsduk, låter vågat kanske, men de är en väldigt ljus leopard. Sen sist men inte minst köpte jag faktiskt en jacka helt oplanerat!!

Har fortfarande inte bestämt mig helt, ska känna lite på den, känner mig som en sumobrottare i den nämligen, Patrick tycker den är jätte fin och mamma med, men när jag väl börjat störa mig på sånna smågrejer kan jag inte tänka på nåt annat sen, när jag använder den....


Ska visa er imorgon!

Nu blir de IDOL och bara njuta av att P har städat hela lägenheten och ljusen är tända! Mitt smink är borttaget och jag vill inte göra nåt annat än bara sitta här hela kvällen! MYS!!!

Mycket text, inga bilder, tråkigt jag vet!
PUSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar