onsdag 13 oktober 2010

synd om mig

Efter jobbet idag, åkte vi in till backaplan och skulle hitta mina catepillar boots.. Som jag skulle köpa förra året men då fans inte storlek 38 NÅGONSTANS.

Så gjorde ett nytt försök ett år senare och när vi va i butiken så hittade jag 37, 39 men inte 38 och frågade efter dom, då kommer hon ut med ett par 38, jag blir överlycklig!! Men så provar jag och då passar den inte... Åååååååååh!! Så värken 37, 38 eller 39 passar! Vad har jag för konstiga fötter egentligen?


Iaf på vägen hem stannade vi till på media markt och fick med oss en mixer och ett NHL spel hem. Våran förra mixer använde vi 2 gånger sen pajja den! Dåligt va? Och vi märkte de nu när vi flytta och den har legat nerpackad ett tag så försent att byta. Hoppas denna håller mer än två gånger.


Min blogg kanske är lite tråkig nu utan bilder. Men de kommer soon!!

Sitter iaf nu i soffan nyduschad och käkar godis. Kommer nåt bra på tv ikväll?

PUSS

2 kommentarer:

  1. Hej på dig!
    Då får du köpa 39 (om 38 var för små) och lägga i en skön varm ullsula. smart va?! :)
    kram

    SvaraRadera
  2. Hej!!

    Ja men ja prova med en sula, vet inte om de va ull men den va ändå för stor :( kanske ullsula funkar bättre då! :) tack för tipset.
    KRAM

    SvaraRadera