söndag 7 november 2010

ååh proppmätt

Fasen va jag hatar att vara proppmätt de är så äckligt och jag känner mig som en stor elefant!!

Jag råka äta lite mer än jag nog skulle gjort till frukost, tur iaf att de va en hyfsat nyttig frukost med yoghurt, banan och kiwi.
Idag ska vi rensa ut de ena rummet som är fullt med skit. Ska måla om de snart och få de rummet klart så man kan börja med nästa sen.
Men rensa är ju de tråkigaste som finns! Förr va jag skit bra på de, jag bara slängde eller skänkte bort de ja visste jag inte använde, men nu kan jag inte de längre, vet inte vad som hänt! Kan nästan inte slänga nåt. Kanske för att saker fått mer betydelse än vad jag trodde de hade förr.

Jaja, ja ska iaf låta maten smälta ner i min mage en halvtimma, innan jag orkar göra något annat. Känns som maten sitter i halsen..

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar