tisdag 2 november 2010

Rubrik??

Fått göra mycket dagen idag!

Har hunnit jobba, byta ett armband jag fick av Patrick i söndags, lämnat tillbaka en tapet rulle, och städat lite här hemma.

Man känner sig så bra när man får gjort mycket, i alla fall jag gör de.

Tog mig en paus i städandet och ska återgå till de nu, jag tänkte överraska min traktor som är hans nya namn, min Patrick. Varför han kallas traktor är, för att de va de första han kunde säga när han va liten, innan han ens sa mamma eller pappa kunde han säga traktor, jag tycker de är såå kul! haha , Hallå bonnepojk! Och efter traktor kunde han säga totto, som står för häst hahaha, sen kom mamma och pappa! Så gulligt!!

Jjag tänkte överraska P med att ha de kliniskt rent när han kommer hem, med levande ljus och nybakta kärleksmums! Är jag inte fantastisk?
Men jag vet själv känslan när man kommer hem som jag gjorde i helgen när jag hade jobbat och Patrick hade städat hela lägenheten och skurat badrummet så får man en sån där varm känsla och bara kan slappna av. Så därför tänkte jag göra detsamma för han, även om jag jobbat själv så slutade jag så tidigt idag och tänkte passa på att göra de nu!

So back to work!! Ska visa mitt armband jag fick av P, såååå fint!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar