lördag 6 november 2010

sega lördag!

Jisses vilken seg lördag de vart! Vaknade vid halv 9 och sen dess har jag legat i soffan, käkat godis och kollat på tv och så mycket bättre på tv4 play, en allmänt lat lördag för min del. Men jag gillar de man behöver inte alltid stressa iväg någonstans eller göra nåt, ibland är de okej och bara va hemma och inte göra ett skit! Tycker jag.

P är och fiskar och nu ska han åka och köpa vintedäck till sin bil och jag har precis duschat och sitter och kollat lite resor på nätet och dricker kaffe första gången idag, kan behövas för att vakna till liv lite. De hade vart så skönt och bara sticka iväg någonstans!

Såg på tv förut, ett pogram om en mäklare som ska visa olika hus runt om i världen. Då va de lite om costa rica, de såg riktigt mysigt och härligt ut där, fint och kulturelt! Så nu vill jag åka dit! Inte till Thailand som hela världen åker till utan nåt mer udda där de finns mer och se än bleka svenskar med en öl i handen.

Nä dags att ta vara på lite av dagen, ikväll blir de mys middag för mig och P här hemma framför någon bra film! Nu ska jag ta på mig, städa undan lite och möta upp pappa och hänga med han till farmor, kanske blir de lite tahimat för våran del! Vår familj älskar tahimat!! Kanske vore Thailand nåt ändå ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar