lördag 25 december 2010

alone time

Hej hej!

Nu va julen över, kanske inte för alla, fortfarande många som firar julen hela helgen ut kan jag tänka mig. Men eftersom vi tjuvstarta hos min familj i torsdags och firade jul igår med Patricks mamma, Christer och Elin i Eriksberg så är vi klara med julfirandet, känns skönt, mycket stress, mycket pengar som går till alla klappar hit och dit, men mycket mys!
Igår hade vi trevlig på Eriksberg, jul mat och jul mys såklart, och jag är mycket nöjd med alla klappar.


Nu är jag dock ensam, P jobbar en stund, ska snart hoppa in i duschen sen lägga mig i sängen och kolla på någon film. Har jobbat idag och jobbar även imorgon.

Jag har massa bilder och visa er från julen, men P har lagt sladden på nåt bra ställe så hittar inte den nu, jag ångra så mycket att jag inte filmade när min pappa va jultomte i torsdags, jag har inte skrattat så mycket på sjuuuuk länge, herrejisses va alla skrattade, ingen kunde prata alla vek sig av skratt, han typ "spela full" ramla av stolen hundra gånger och sen hade han masken så långt över ögonen så han såg inte namnen på klapparna så han bara dela ut lite haha, kanske låter konstigt när barnen va där men dom "fatta inte" poängen och blev inte heller rädda, SJUKT KUL!

Hoppas ni haft en bra jul!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar