tisdag 21 december 2010

restless or not?

Ja kan bara inte visa mitt ansikte, då somnar ni inte ikväll haha! ;) men när man är sjuk, är man sjuuuukt blek och de gör de inte bättre att jag vaknade med världens finne MITT i pannan imorse!! Jipppiieeee

Kalla mig vad du vill, men jag har sovit fram och tillbaka hela dagen och börjar känna mig lite, liteee på bättringsvägen.. fortfarande inte bra men... bättre....vilket har resulterat i att jag fått lite energi som jag måste göra mig av med om jag ska kunna sova, så varför inte locka hela håret?

Bara för att jag inte ska ut, eller på kalas, eller iväg på stan eller bara göra mig fin för någon/något, så blev jag för en gång skull nöjd med resultatet.

Volym, stora lockar och många lockar! I like it...

Sagt och gjort så tog de mycket energi, så nu ska jag väl lägga mig snart, tror ändå inte jag kan somna så får väl hitta någon bra film jag kan kolla på!

Nighty nighty!! natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar