söndag 19 december 2010

SJUK

De har ju inte gått åt rätt hål med min förkyldning, snarare tvärttom... Är mer förkyld, snurrig, ont i halsen, frusen och dessutom har jag fått ont i ryggen. Kände att om jag någon gång ska bli bättre så måste jag få lite mat i mig som jag inte fått på hela dagen, precis köpt thaimat, gott brukar de va men känner ju ingen smak...

Tur iaf att jag har världens bästa serie att kolla på! Fick låna en box att syster, som hon sa va så grym, och de va den kan jag säga, har redan kollat klart hela 1an.. Dum som jag är låna jag inte 2an med en gång, så måste få tag i den nu när jag ändå ligger hemma och är sjuk.. Tydligen skulle 1an vara sådär och bli bättre under 2an, tycker inte 1an va sådär så ska bli kul och se tvåan. SONS OF ANARCHY heter den.

Nu ska jag äta upp sen lägga mig och läsa eller nåt..
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar