måndag 3 januari 2011

Fort gjort mycket dagen!

Fasen va skönt de är när man tar tag i sakerna som man skulle ha gjort för kanske 3 veckor sen...

Har jobbat idag, sen åkte jag till bäckebol, mötte upp mamma och fick en juicepress som jag tänkt köpa länge, tack! Köpte även en håltagare till papper, eftersom jag ska sätta in alla mina papper så fint i ordning i en pärm. Men har inte kunnat gjort de på ett tag eftersom jag inte haft någon håltagare, så nu äntligen ska de bli ordning och reda. Jag har nämligen samlat alla möjliga slags papper på en stor hög, har inte en aning om nåt, viktiga anställningsbevis som kommit fort, så nu är de slut med de!

Sen åkte jag till posten och lämna in mina böcker som jag skicka efter men som kom sent.

Hämtade mitt iphone skal som jag beställde för ett tagsen och fick ett sms när jag va på stan att min iphone hade kommit!!! Hur bra passa inte de?

Så den ligger så fint här brevid mig nu, fast jag får inte i sim-kortet, väntar på P han får hjälpa mig!

Så idag har vart en riktig fixardag, skönt när man fått fixat saker efter jobbet och slipper göra de när man väl är ledig sen!

Mycket info om min dag här känner jag...inte så kul kanske...jaja
Nu ska jag laga mat!

LATER

2 kommentarer:

  1. Hej där!
    Nice med iPhone. På tal om sim-kort, det tog mig typ en vecka att få i det. Varken jag eller Tias kunde ha ha ha. När jag väl fattat vart jag ska försöka öppna så gick inte det heller, för jag hade ej den där saken man skule öppna luckan med. Så till slut fick jag gå med den till teliabutiken, han i affären bara suckade ha ha
    kram till dig

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Haha, ja jag skulle aldrig gissa att man skulle öppna den så. De hade nog slutat med att jag också hade gått till någon butik. :)
    Hälsa kram!

    SvaraRadera