lördag 8 januari 2011

Kaos innan man är hemma

Min helg att jobba nu, och de är My Dog mässan och tydligen Diesney on Ice på Scandinavium, kan ju säga att de va inte helt lätt att ta sig ut från parkeringen när jag hade slutat. Stog från 13.40 till 14.10 innan jag kom ut på motorvägen och då ligger motorvägen precis vid parkeringen! De va rent kaos, stog helt stilla, sen fastnade en stor buss mitt i trafiken så alla bilarna fick knö sig ut för att han skulle komma någonstans. Puuuuh!

Men nu är jag hemma iallafall och idag händer inte mycket, älskling åkte på värsta jobbet när jag slutade så han kommer nog inte sluta än på ett bra tag. Så de blir alonetime för mig ikväll!


Nu ska jag ta en powenap sen duscha. Redan mörkt ute! Skulle de inte bli ljusare igen nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar