måndag 7 februari 2011

mmmmmmmm.... de va gott!

Verkligen bra, jag sitter och provsmakar mina kanelbullar, ska iväg och träna om en timma, så de tycker jag va en bra kombination!

Idag är en sån dag då de känns som jag gjort grejer hela dagen fast när jag nu ska bertätta va jag gjort så finns de inte så mycket och berätta.

Hämtat pappas caddy som jag lovat och lämna in på tvätt innan han kommer hem ikväll, vilket känns lite onördigt nu när de snöar ute...

Joo nu kom jag på!
Jag har gjort massa ärenden genom telefonen. Suttit i lååånga köer för att ens komma fram. Men nu kan jag bocka av de på min To-Do list!
Sen har jag lagat lunch till mig och magen, bakat himlans goa kanelbullar, blev väldigt mycket godare när man inte bränner dom.

Som sagt snart ska jag iväg och träna, tvätta pappas bil (tror jag), sen kommer Patricks pappa och Anette hit, därav mitt bullbakande!

Nu ska jag byta om! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar