tisdag 1 februari 2011

LISTA om oerhört viktiga frågor

Nämn något som gjorde dig glad igår? Jag köpte mitt träningskort

Vad gjorde du kl 08.00 imorse? Sov

Vad gjorde du för 15 min sedan? Tog ett gals vatten

Det sista du sa högt? Guest roooooooooooooooom, med pipig röst, haha

De senare någon sa till dig? Guest roooooooooooooooom, också med pipig röst

Vad har du druckit idag? Kaffe och vatten

Vad va de senaste du åt? Rostbröd

Vad va de senaste du köpte? Ett hänglås

Vad är de för färg på din ytterdörr? Blå

Vad är de för väder hos dig nu? Dimmigt

Godaste glass smaken? Blåbär

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njae

Sover du tungt? Mestadels

Drömer du mardrömmar? De händer, men kommer sällan ihåg mina drömmar, vilket betyder att man sover djupt.

Trivs du med ditt jobb? Ja

Favoritklädsel? Tajta stuprörsjeans, t-shirt och skinnjacka

Favoritlåt just nu? Killabite - Follow me home, men bara just nu, de ändas snabbt

Va ser du om du tittar åt höger? Ändan på soffan och en vägg

Va gör dig glad just nu? Att jag tänker på att jag har allt jag önskar mig

Vad ska du göra härnäst? Tvätta bort mitt smink

Höger eller vänsterhänt? Höger

Humör just nu? Glad men trött

Favoritgodis? Lakris, Choklad, gillar nästan allt godis

Kläder just nu? En lång t-shirt

Sommarplaner? Massa mys, sol, bad, roliga utflykter och förhoppningsvis en utomlandsresa

Hur många kuddar sover du med? Två men vaknar med en

Spelar du något instrument? Munnspel, haha, skoja.

Morgon eller nattmänniska? Kan vara både och men nog mest morgon

Vad är vikigast för dig? Att vara lycklig

Är du kittlig? Om jag är


Nej nu orkar jag inte mer, de här va inte roligt.... och förmodligen har ni redan slutat läsa denna låååååånga meningslösa lista.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar