onsdag 9 februari 2011

Whiihooowww

Slog precis mitt rekod på Doodle jump! Haha!! Fattar inte att man kan bli beroende av ett sånt löjligt spel.

Sitter också och surfar, får insperation till nya idéer. Nu blir mitt projekt att göra om sovrummet. De ska målas om, köpa en sänggavel, nattduksbord (heter de så). Och nu har jag kommit på nästan precis hur de ska se ut.

Jag älskar att hålla på med inredning, började faktiskt i en inredningsskola i två dagar, men insåg att jag va för lat för att pendla mellan gbg och kungsbacka! Hallå! de är ju inte ens lång... Men men man är ung och dum ... och lat! Kan man ju ångra bittert idag när intresset fortfarande är stort och man faktiskt kunde fått jobba med nåt som man tycker är så kul!

Thats life, har iaf alla ideer, nu ska bara allt inhandlas och påbörjas, vilket kan ta sin lilla tid för lilla jag kan ju inte förstå att patrick inte har samma energi som jag när han kommer hem från jobbet och slipa och sånt kan jag inte själv, känns inte så bra att andas in massa damm när man har bebis i magen.

Ska strax städa i badrummet, rensa badrumsskåpet och göra fint, sen ska jag laga pannbiff så de är klart till my Love kommer hem ... <3

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar