tisdag 28 april 2009

HEJ

Kom hem från jobbet nu, är sugen på att träna, men ska nog åka upp till cross banan och kolla lite sen, om jag orkar.


Nu ska jag i alla fall vänta på att mitt naglack ska troka, sen ska jag nog packa min väska och åka en sväng till gymmet och och springa på bandet, har börjat få lite ångest om jag inte tränar, har inte tränat något alls i helgen, heller inte igår så jag känner mig lite tvungen att göra de nu.


Igår va jag med Linnea hela dagen, vi va istan och kollade lite, såklart köpte jag lite kläder till och med ett par skor, hade tänkt att inte köpa något alls men de går ju inte. Men de va bara fina grejer jag köpte så jag är nöjd ändå, annars brukar jag bara köpa grejer som jag egentligen inte tycker är så fins, bara köper för köpandets skull. Fel fel fel....




Tog en bild på Linnea när hon inte riktigt va beredd på de :)


Nu har jag bestämt mig, nu åker jag och tränar! punkt slut!



PUSS PUSSS

1 kommentar: