onsdag 29 april 2009

Last night

Hallå Hallå!

Igår va jag duktigt och tog mig tid att åka till gymmet som jag sa, även fast jag inte va där mer än en halvtimma så är de ju alltid något. Tänkte träna Core idag med, men jag känner att jag orkar verkligen inte, känner för de men ändå inte, man hinner tappa lusten när man måste vänta så länge, till 6 när Coren börjar när klockan bara är 4 nu. Så eftersom jag ska jobba, va duktigt och stå i, nu ända tills på söndag, så tror jag att jag lägger mig i soffan istället, läser lite av min Gossip bok och glor på tv och bara tar de lungt, man behöver de med ;)

Men i alla fall, igår va jag på crossbanan en sväng och tittade, får passa på när vädret är så fint! Efter de, åkte jag hem till Emelie och hälsade på Frida, Tiri, Emelie och Carro som va där och drack vin och hade de mysigt, synd bara att jag hade bil och inte kunde ha de lika trevligt med ett glas jag med...




Frida och jag, jag ser ut att vara gravid och 14 år..
Söta Emelie som är så jävla roligt så de finns inte! HELT GALEN! haha, ramla av stolen gjorde hon de med, så roligt! Synd bara att jag och hon har lite svårt att kommunisera med varandra ibland, vi missförstår varande lätt haha, fast på ett väldigt roligt sätt.

Emelie, Frida, Carro och jag


My best friend and I
Här får vi alla till våra bästa poser, ser ut som jag fått en fläskläpp mer eller mindre
Nu ska jag ta min bok, lägga mig i soffan och inte göra ett skit. Det är stökigt här, men de får va!
Nu ska jag vila. That´s it!
PUSSS





1 kommentar:

  1. Du är så fin Martina =) Ohh klänningen vi köpte använder du ser ja, vad jag längtar =)Puss på dig

    SvaraRadera