onsdag 13 maj 2009

Hej hej!

Denna veckan har gått riktigt fort, de är redan torsdag imorgon, idag har jag jobbat och direkt efter jobbet åkte jag och tränade. Det kändes bra, de käns som jag kom ur de där ett tag. När man väl är där på gymmet och tränar så tänker jag varje gång, vad är de som får mig och tycka att de är så jobbigt att gå hit egentligen?
De är ju nästan alltid bara roligt, minst sagt skönt och man får en bra känsla efteråt.
Jag kom på de idag om jag verkligen ska ta mig till gymmet när jag är så där seg och inte riktigt vill, så ska jag packa väskan och lägga den i bilen sen åka DRIEKT till gymmet efter jobbet, åker jag hem så åker jag inte dit sen.
Så är de!

Har inte så mycket mer och berätta.
Jag känner mig bara lite stressad, för jag måste hitta en klänning till bröllopet nästa helg och oftast när man ska panik shoppa något så hittar man inget alls och får bara änu mer panik, i värsta fall får jag låna något av min syster.

Nu ska jag borsta tänderna och snart gå och lägga mig, börjar kvart i sex imorgon, blir trött på bara tanken..

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar