tisdag 12 maj 2009

Vilken dag!

Jag sa ju att jag skulle ta igen så de är väl lika bra att jag gör de nu då. Jag känner mig inte riktigt så trött än så att jag kan somna, då kan jag lika gärna sitta här och berätta lite om gårdagen än att ligga och titta upp i taket och bli rädd för spöken.

Igår va nog min otursdag måste jag säga.
På väg hem från jobbet, skyndade mig för att jag skulle hämta upp Linnéa för att sen åka in till stan igen. På väg hem, på motorvägen men en lysande bensinlampa, ja ni kan ju gissa vad som hände. Jag fick bensinstopp på motorvägen. I precis rätt läge, klockan va nästan halv fyra och vi skulle vara i stan igen fyra. Verkligen som vi planderade!
Så Linnéas kille fick komma och tanka min bil lite, för att sen visa vägen hem till han där Linnéas bil stog, va tvungen att byta eftersom jag inte hade någon bensin och heller inga pengar och tanka med. Jobbig situation! Så till slut åkte jag hem till Linnéa och hämtade henne och vi åkte sen ner till stan, så allt löste sig ganska bra i slut ändan ändå! Men vilken dag!

Så kan de bli ibland, jag antar att man bara får finna sig i att man har lite otursdagar ibland, på något sätt kände jag att den dagen va inte bra från redan första början när jag kom till jobbet! Men den blev bättre fram åt eftermiddagen som tur va.
Det är tur att man har fina vänner som ställer upp! Värken Patrick eller Pappa svarade när jag stod där på motorvägen, så tack Linnéa!!

Nu ska jag försöka sova, ny dag imorgon! då ska jag inte äta så mycket glass, godis och bullar som jag gjort idag!

Puss och Kram!

1 kommentar:

  1. Hahaha vilken dag =) Men vilken tur att allt löste sig tillslut =) Ha en fin dag gumman! Puss Linnéa

    SvaraRadera