tisdag 12 maj 2009

Söndags

Patrick och Patrick, min P till höger
Jag va väl inte så jätte pigg på crossbanan, hade bara fått sova två timmar innan jag skulle upp igen och bakis. Nej inte kul.

P&P

Jag trött och sten frusen, just där ville jag hem. Men självklart blev heatet framskjutet för att Idol Robin åkte iväg med ambulansen och dom va tvugna att vänta på en ny one.


Kolla den lilla sötnosen, så sjukt liten, att de ens kan vara en hund, helt otroligt. Patricks nya hund han skaffat sig, alltså inte min P.. den andra. Smulan heter den, haha inte gulligt? :)
Just nu sitter jag med tandborsten i munnen och måste gå och spotta, sen ska jag sova. Helt ensam dessutom. Patrick jobbar natt hela denna veckan så jag har fått sova helt ensam. Tur att jag är trött så jag somnar med en gång, annars börjar jag höra ljud.
God natt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar