fredag 5 juni 2009

härliga måndag i måndags

Min lite rockiga look till stranden.
Frida och Carro och en massa andra tjejer vid havet i stenundsund.

Men nu känns de inte lika varmt ute som de va i måndags och tisdags, jag tog i alla fall vara på dagarna och va ute och solade och badade, ja, jag badade faktiskt, fast i en sjö. Både i måndags och tisdags. De va faktiskt inte så kallt som jag trodde de skulle vara.
Imorgon är de lördag, sveriges nationaldag, vm i fotboll. Jag ska ha middag hemma för två från jobbet och så kommer Linnea med :)
Ska bli jätte trevligt, efter middag hemma, ska vi nog ut. Får se vart de blir, antingen kungälv eller göteborg. Hade lite en tanke på att man kunde gått och sett fotbollen i stan, så när jag pratade med min syster tidigare idag, hörde jag lite med henne men de verkar ju hopplöst. Hon sa att de är fullbokat över allt.
Sen på söndag ska jag kolla på cross i stenungsund, en tävling som Patrick tänkt köra. Så jag får hoppas han vinner denna tävligen med, hade vart skoj :)
Så annars idag har jag jobbat och sen handlat till imorgon och nu är de redan kväll, man kan ju inte direkt påstå att tiden går sakta.
tjing tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar