söndag 7 juni 2009

Bilder från igår

Linnéa, Jag, Louice och Pernilla


Middag och förfest hemma hos mig, mycket trevligt.
Jag hade gjort sallad och till efterrätt blev de kladdkaka med grädde och jordgubbar. Jag hoppas dom gillade de, de tror jag för alla blev så mätta att ingen ens rörde godiset.
Efter gick vi till Combi en sväng, vi skulle egentligen åka in till stan och gå ut där men sen bara tiden rann ut så de blev inget med de.
Först va de bara jag och Pernilla på Combi och de va grym musik, verkligen de jag älskar när man är ute, house! och Pernilla också. Däremot HATAR vi shlager och typ drängarna som folk verkar älska här i kungälv. Heja landet glatt humör! och de va de ju såklart resten av kvällen.
Och efter de på tre kockar, står jag och Emelie och dansar till womenizer och lotsas att vi är Britney själva, ja då kommer en vakt och tar mig och en jobbig jävla grinig bitter tjej och säger att "där är hon!!!!" helt hysterisk, ta ner henne från dansgolvet hon ska ut! Haha, så jäkla kul! Jag är ledsen men hon kan verkligen inte göra mojito, världens äckligaste! och de verkade hon ta vääääldigt illa upp över. Så hon va bara tvungen, (typ en månad efter jag sagt att hon inte kan göra mojito) slänga ut mig. Tragiskt. ändå fick bitterfittan 100 riksdaler dricks sist för att hon va så "trevlig" verkligen en serviceminded företagare de där!
Men de va lyckat i sig ändå, jag gick hem skrattandes för mig själv och tänkte på den stackars vakten som inte alls såg ut att vilja slänga ut mig. Även om de inte blev en långkväll, helt okej, lagom tid. Med tanke på att jag gick upp 7 idag så räckte de mer än väl.
Har vart på crossbanan hela dagen idag, min brors son Emil va också med! :)
Nu ska jag sova eller vila som jag inte har fått göra på hela dagen, och ska dessutom jobba jätte tidigt imorgon bitti. Gaah va jag inte känner för de alls. Är alldeles för trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar