tisdag 9 juni 2009

Söndagen


Emil och jag satt i grästet lukta på blommarna och hejade på Patrick. Som blev tvåa tror jag, efter Arthur som vann.

Ja va ju en aning bakis på söndagen, men ändå helt ok, så här såg i alla fall bakisbordet ut, de är väl sådan här skit man stoppar i sig dagen efter, och typ inget annat.


Tror ni Emil tyckte de va skoj att åka cross eller? Han älskade de!


Några av bilderna från helgen, nu är de redan tisdag, typ snart helg igen. Några blinkningar så är vi där. Då ska vi förmodligen närmare Stockholm, på cross tävling, Elitserien som han ska köra. Bara en bil som ska fixas innan de är helt bestämt.
Övrigt idag har jag gjort en "to do list" på jobbet och den har jag följt efter punkt och prickar. Käns alltid så bra när man inte skjuter saker fram för sig hela tiden, som jag annars är expert på att göra men jag börjar bli bättre på de, tror jag. Försöker i alla fall..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar