tisdag 9 juni 2009

I got much going on

Jag har mycket på gång just nu.
Snart är det midsommar och, Emelie, Totte, Sandra och en annan kille som jag inte kommer ihåg namnet på, typ Paulo. (haha, dåligt av mig, men jag är usel på att komma ihåg namn..) vill att vi ska hänga med till Öland och fira midsommaren. De vill vi med, jätte gärna. Men vi kan inte! Buuu..
Kan inte säga varför just nu, de handlar i alla fall om smärta och No alkohol. Så de är tråkigt, hade vart väldigt roligt med en trip dit med dom annars. Men så är de ibland. Man kan väl inte göra allt.

Jag måste ha fokus på annat just nu. Och sen en sak, det känns som att denna sommaren kommer att gå sannslöst fort. De är ju redan sommar kan man säga. Men jag hoppas att den blir som planerat, så fall ska jag, Patrick, Totte och Emelie ta en vecka till Rhodos, de ser jag verkligen fram emot.
Sen ska jag göra en annan trip men de berättar jag mer om sen, typ imorgon.

Hinner inte och orkar inte skriva mer nu, måste betala en räkning innna jag glömmer av de. Sen är resten av kvällen bokad fram för tvn. haha, My new BFF med Paris Hilton och Desperate Housewives :) Så de så.

Imorgon är de jobb och resten av veckan eller torsdag och fredag.


PUSSPUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar