torsdag 11 juni 2009

Lite klippning


FÖRE

EFTER


Kom och tänka på ett par byxor jag köpte för ett bra tagsen nu, dom är jätte för små i midjan, får ej knäppt dom. Men jag ser inte de som något problem inte. Lite tofsar så va de fixat problemet löst.
Där emot kändes dom lite tråkiga, så jag klippte sönder dom lite.
Tycker jag lyckades med ett helt okej resultat.
Har vart på stan idag en sväng efter jobbet. Köpte två t-shirtar och en kavaj, en grå kavaj.
Men varför denna grymma ångest. Nästan ont i magen, helt sinnes sjukt, varför?
Jag jobbar, jag FÅR unna mig lite kläder... satans va jobbigt de är och den ständiga frågan efter varje plagg jag kommer hem med, va den verkligen fin? kommer jag verkligen använda den?
Jag blir galen!
ni ska få se en bild på den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar