torsdag 11 juni 2009

Så här ser den ut, köpt på Top Shop.
Innnan jag gick dit va jag inne på Zara och hittade en annan grå kavaj som jag älskade och som satt perfekt. Sen när jag kom in på top shop så hittade jag denna och tänkte, denna va ju mycket finare!
Men nu, som vanligt, tänker jag, njaaee den andra va nog finare. Så ja, imorgon efter jobbet får jag stressa in till arkaden, vela in med bilen, betala massa pengar för parkering, stressa till Zara och prova den andra kavajen och se om den är så fin som jag tänker att den är. Vilket lika gärna kan resultera i att jag åker hem med samma kavaj igen...
Så här är de vareda gång jag köper något. Antingen åker jag och byter de eller så har jag kvar de och är halv nöjd. JAG BLIR SÅ TRÖTT PÅ MIG SJÄLV.
varför kan jag inte bara gå in i en affär, köpa de jag gillar, åka hem vara nöjd och sluta tänka. ÅÅÅÅH
Jag kommer ändå vara stressad imorgon men jag gör mig själv änu lite mer stressad.

Bra Martina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar