fredag 12 juni 2009

uppfräschning

Kläderna jag handlade igår, en t-shirt och en tunika från Gina, sen kavajen jag visade igår. Det blev aldrig att jag sprang in på Zara idag ändå. Som ni ser älskar jag vitt, fräscht snyggt och änu snyggare till sommarn
Fixade till mina naglar igår, blev ganska bra för att vara mina egna, tänk va lite lack kan göra. Förr hatade jag mina naglar, för att själva nagel är så lång, fick för mig att de är en typisk "kill" nagel. Men så är de inte alls. Får alltid en herrans massa positiv respons på mina naglar när jag är hos nagelskulptrisen. Så man lär sig att gilla de man en gång hatat.


Nya brillor blev de också, gillar egentligen inte spegelglas, men de kan va coolt. De som fick mig och köpa dom va de silvriga ringarna. Kan va fint med en grå oversize t-shirt..
Föresten, de blev aldrig att jag åkte med till Stockholm, stannar hemma istället. Jag kände att jag kanske blir lite ensam under dagen när dom kör och om de regnar föredrar jag att vara här. Halva jag vill dit halva inte. Det är ju så mysigt och grilla på kvällen men jag hoppas de går bra och att dom vinner ändå, oavsett om jag är med eller inte ;) haha
Jag följer med next time.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar