tisdag 7 juli 2009

shopping med mamma

Idag har vi vart i stan jag och mamma, shoppat lite fynd, mycket linnen blev de. Även en jeans jacka från gina och en bikini på rea, en ljus lila.
De är ganska svårt och se allt, ser jag nu. Har köpt två kavajer också. En från MQ och en från gina den med. Kan visa på en annan bild.
Sen åt vi lunch här i kungälv, jätte mysig dag. Så bra när man är ledig mitt i veckan och kan göra sånt här, slippa ta en dag av helgen och fixa med sånt.
Just nu håller jag på och städar, dammsugit och tvättat golven. Eller mamma har gjort de haha. Så nu känns de fräscht här igen.
Annars ikväll ska jag inte göra något speciellt, tror jag ska fixa ett litet hemma spa till mig själv, som jag älskar och som jag alltid gör när jag är ensam! Fixa naglar, ansiktsmask, hälla olja i påsar till fötterna och fotbad och sist hårinpackning. Så jag får väl snart sätta igång mitt budget spa här hemma.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar