lördag 8 augusti 2009

bara för att visa två




Här är två bilder från Tunisien, de tar en evighet att lägga upp bilder med denna datorn, vilket jag inte är på humör för att göra just nu. Så de får räcka så länge. Kommer upp fler sen, hotellet vi bodde på va verkligen jätte fint, men i övrig så va Tunisien inte så mycket att hurra för.
Fast de va intressant att se, väldigt fattigt, jag ville bara hjälpa alla människor, jag uppskattar verkligen hur jag bor och har de här, att bara kunna ta vatten ur kranen är ju lyx.
Ibland gnäller jag för att jag tycker jag jobbar mycket, men de är ingenting mot vad dom gör där. En på hotellet börjar sitt pass kl tre på dagen och slutar sex på morgonen dagen efter och jobbar VARJE DAG. Alltså aldrig ledig. De kallar jag jobba mycket!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar