lördag 8 augusti 2009

Hej alla!

va dålig jag vart på att blogga nu de senaste, men de går ju nästan inte att blogga på semestern. Man är ju aldrig hemma

Nu har jag i alla fall kommit hem från både Tunisien och Tyskland, åkte till Tyskland dagen efter vi kom hem från Tunisien.

Så nu är jag hemma och detta är sista helgen på semestern, känns både tråkigt men samtidigt lite skönt. Jag känner för att komma igång igen, jag ska börja träna flera dagar i veckan nu. De har jag bestämt och jag ska hålla de. Jag ska bli pigg och fräsch!!

Funderar på att göra extensions i håret, men har ju haft de flera gånger och jag vet ju hur jobbigt de är. Får fundera lite på de..

En sak jag måste ha nu är en ny dator. De går knappt att lägga ut bilder på denna för den är så seg.
Tråkigt eftersom de är de roligare med bloggen!

Men nu är jag här igen, ska blogga som innan!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar