måndag 24 augusti 2009

härlig måndags eftermiddag

Vin och nygräddad kladdkaka och the facemask on, inte fel kan jag tala om! Dock lite väl lös och kladdig, men farligt god ändå.
Håller ivrigt på att fila mina naglar med, de är mindre kul, får kramp i armarna för att jag jämt tar i så mycket. Onödigt..


Är ju som sagt ledig imorgon med, kan inte säga de för många gånger. Då ska jag antingen åka och hälsa på farmor eller åka med Patrick och Christian till stan för att P ska gadda sig lite mer på armen. Eller om jag hinner, både och. Mitt mål denna månaden är ju att inte slösa några pengar på annat än absolut nödvändigaste. Men jag vet ju själv hur de kommer gå, ja ni såg ju va jag kom hem med idag till exempel. Ja ja, You only live once.

Hade faktiskt till och med fört över mina pengar till sparkontot innan jag åkte, men när jag va i stan och såg skorna och blev kär så ringde jag och förde tillbaka en del. Så typiskt mig! Veligaste människan på denna jord tror jag.



PUSS






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar