måndag 24 augusti 2009

min dag!

Kolla va jag slängde ihop när jag kom hem, känner mig riktigt duktig faktikst. De blev gott med.. Pasta med skinksås.
Look at my new shoes, ÄLSKAR DEM! köpte dem idag, over knee skor i mocka.
Sån tur är raffade jag åt mig sista paret så nu kan ingen köpa likadana ha ha ;)

Ett flätat band som man kan ha till lite allt möjligt.
Sen köpte jag ett annat band också, glömde fota de. Köpte också en mössa till både mig och p.
Som ni ser har jag på min lediga dag vart i stan, mamma hämtade mig hemma så åkte vi först till tandläkaren och sen fikade vi och kollade på stan. Jätte mysigt! Älskar min mamma.
Nu ska jag äta kladdkaka som precis kom ut ur ugnen, P har bakat den så får se hur den smakar ha ha, den är säkert jätte god!
PUSS PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar