lördag 22 augusti 2009

Hej vänner!

Nu kom jag precis hem från jobbet, bara en dag kvar att jobba tills jag är ledig i två dagar efter söndag. Ska bli så skönt, vanligtvis jobbar man ju fem dagar i veckan, så de känns verkligen när man jobbar sex dagar på något sätt. Man är så inställd. Men jag har verkligen inga problem med att jobba, skulle kunna jobba mycket mer än jag gör faktiskt. Låter kanske sjukt men de är sant, ett tag jobbade jag väldigt mycket, hade först ett jobb på dagen sen ett på kvällen, ha ha, jag låter ju sjuk! inte för att jag behöver de, jag bara älskar att hålla mig sysselsatt och ha mycket att göra.
Jag mår som bäst när jag är stressad och har mycket på gång!

Har jag ingenting att fördriva tiden med eller något slags project på gång, så mår jag piss, blir orkeslös, hänging, ingen motivation och ingen lust till något! Konstig jag är, förstår mig inte riktigt på mig själv.


Nu ska jag ta en powenap och ladda upp mina superkrafter!
För ikväll ska jag hem till min bästa vän Frida som ska ha middag/förfest, för att hon fyller 20 imorgon!!!

PUSS PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar