fredag 21 augusti 2009

min to do -list!

Jag har en del saker som jag måste få avklarade nu närmaste!
Så för att jag verkligen ska göra de, så skriver jag ner de här..

-Hälsa på farmor, absolut, absolut inget tvång, jag måste bara ta mig tiden.
-Klippa mig, verkligen nödvändigt, mina toppar skriker på mig.
-Köpa vitaminer som tagit slut
-Fixa träningskort och börja träna
-Köpa en pärm så jag någon gång får ordning på mina räkningar m.m.
-Sola
-Gå på massage
-Gå och göra en djuprengörning i ansiktet som jag tänkt på länge nu
-Köpa ett oranget naglack
Jag låter inte alls ytlig, men viktigaste punkten står högst upp!!!


Ni kan ju tänka er själva, dessa punkter snurrar i mitt huvud dagligen, men ändå får jag inte gjort något av de. Varför är de så?

Ibland kör jag ett race och får gjort allt möjlig och fixar och trixar med saker hela dagarna och verkligen gör de så fort de slår mig och ibland är jag segast i världen.

that´s life, man kan inte alltid vara på topp!
klokt sagt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar