torsdag 20 augusti 2009

helt slut

Kom precis hem från jobbet, jag kan säga att de är inte riktigt min dag idag, de börja med att jag vakande av Patricks klocka halv sex (jag börjar kvart i)..
Sen hade jag inte tillräckligt med växel så kunde inte lägga på bilen tills jag egentligen slutade. Sån tur va klara jag mig utan någon tråkig böter.
Igår bestämde jag mig för att hälsa på min farmor idag, som de va alldeles alldeles för länge sendan jag gjorde, men nu när jag kommit in för dörren, så orkar jag verkligen inte, får fruktansvärt dåligt samvete för de.
Men va ska man göra, jag har vart ensam på jobbet hela veckan och tagit ut mig helt, jag är verkligen helt slut. Jobbigt situation när man vill men orkar inte, så får de inte vara. Jag måste ju orka.
Tacka vet jag kaffe!!!!


Sitter och kollar på Oprah Winfrey show och Justin Timberlake är gäst, han pratar om sin klädkollektion. Jag undrar varför så många väldigt kända personer, måste börja med något helt annat än vad dom är duktiga på och är kända för. De är ju ett smart sätt att sälja på men undra om de hade sålt lika bra om personen i fråga va helt okänd. tror inte de..
Däremot Kate moss kollektion på Top Shop tycker jag att jag mer förstår, eftersom hon modellat i modebranchen så länge och hon vet vad hon gör, de kan man ju även se på bara hennes kläder och jämföra med Justins genom tiderna. Inte för att jag har något emot Justin överhuvudtaget, han är verkligen grym, älskar hans musik. Jag bara börja fundera lite när jag såg han som gäst men inte för att vara där och uppträda utan för att prata om kläder. Men de är väl kul de också. Man tröttnar ju på de man gör och vill testa nya saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar