torsdag 20 augusti 2009

tror ni mig?

välte precis ner ett ljus som drog med en sig en chipspåse ner så de åkte ut lite chips.
En trött och irriterad Martina!
Jag måste vara klumpig, men just nu skyller jag bara på min otur!
Och va är de som händer med texten hela tiden, kommer åt någon knapp så den ändras hela tiden.. åååh jobbiga dag!
Igår va de faktiskt inte bättre, jag va nog den mest irriterade på denna jord, den som fick ta mest stryk va stackars pappa som jag skällde ut efter noter.
De börja med att han att jag skällde ut han för att han inte hade passat en parkeringsplats åt mig och tagit ut en lapp, hur passar man en parkering för de första?
Sen blev jag helt galet förbannad för att han inte förstod vart jag va när jag sa "att jag svänger höger nästa".
När vi sen satt och skojade om de hörde jag själv hur sjukt de låter.
De är inte okej, man kan inte bara slänga ur sig vad som helst, saker som man inte alls menar.
I slutändan är de jag själv som får dåligt samvete för att jag slänger ur mig saker hur som helst och dåligt samvete, nej tack!


Känner att jag måste lägga mig och bara kolla på tv eller läsa innan jag klantar till något änu mer.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar