måndag 31 augusti 2009

vilket pissväder

De bara regnar ute nu, blåsigt regn. Ja ska då inte gå ut idag, de jobbiga är bara att vi inte har någon mat hemma, seg och lat som jag är orkar jag inte gå och handla eller laga. Varför är jag så lat ibland. Jag är sjukt hungrig, så nu kommer snart mitt humör inte att vara på topp. Stackars Patrick när han kommer hem.

Annars har jag jobbat idag sen absolut ingenting. Vi skulle ju egentligen börjat träna idag, men de verkar som ingen av oss riktigt har något lust eller ork, varför är de alltid så.

I helgen har jag spelat golf i ösregn, ramlat i leran på banan, vart på förlovningsfest och discobowlat.. Så fort gick den helgen, jag hinner inte med.
Skönt att jag är ledig imorgon, känner att jag behöver de!


PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar