tisdag 1 september 2009

Rubrik?

Tja, Tjena, Hej, Hallå, God dag, Tjenare! de finns många sätt att säga hej på, alltid lika svårt hur man ska börja inlägget.

Ledig idag, har hunnit med ganska mycket tycker jag.
Vart hos mamma och ätit frukost, sen hälsat på farmor en sväng, sen va jag hemma hos Emma och drack kaffe, sen kom hennes mamma dit, alltså Patricks mamma också. De va jätte mysigt och trevligt, vill också ha en uteplats, för shit vilket väder vi har första dagen i september, man kan inte klaga. Men de gör jag ändå, för de blir så varmt i våran längenhet och de är jobbigt.

Nu ska jag snart laga mat. Fisk faktiskt!
Imorgon ska jag jobba, torsdag och fredag med, vill inte, känner inte alls för att jobba. Jag vill bara vara ledig och göra massa saker, gå promenarder, fika, träffa vänner. Ja vill leva ett pansionärsliv eller som en lyxig hemmafru kanske? Ja vet inte, men jobba måste jag. Så bit ihop Martina, ingen ide att klaga över sånt som de inte går att göra något åt!

Snart är de faktiskt helg igen, om man tänker så som jag gör. Bara ons, tors och fredag så är vi där. Jag vill att min helg ska vara planerad, de va så längesen ja hade en planerad helg. Ja vill göra massa roliga saker.. Ja är taggad, förstår ni de?

Nu måste jag laga mat.


PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar