onsdag 2 september 2009

frukstansvärt seg och trött

Jisses va trött och seg jag är, jag tränade ju förfasiken igår, ska man inte vara pigg då? Jag äter ordentligt, rör på mig, äter lite vitaminer och igår träna jag, va mer kan man göra?
Börjar undra om de är något fel på mig eller är jag bara inne i någon trötthets period kanske?

Låt tiden berätta säger ja, orkar inte röra i de nu. Vet att jag har järnbrist men äter tabletter med lite järn i, tar de som ett senare project om de inte blir bättre om ett tag.

Nu väntar jag på P, vi ska åka och handla mat!
Ska skriva en liten lista nu, jag som är sämst på att planera, även när de gäller mat. Ja handlar de som jag behöver just för stunden, men man kan ju faktiskt handla mer och slippa gå och handla varje gång man ska laga mat.
Nu ska jag lära mig de!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar