fredag 25 september 2009

bekrymrad?

Ser jag inte lite bekymrad ut på bilden?

Men de är jag inte, sitter och dricker lite vin och har precis kollat på Idol, som va ganska tråkigt idag...

Jobb imorgon är lika med att gå upp tidigt och det är lika med, nyttigt att lägga sig i tid. Inget jag känner för, att lägga mig i tid men jag vet ju så väl att jag inte är en människa imorgon annars.

Och kära vänner, vet ni vad, har jobbat idag och direkt efter jobbet åkte jag och P till gymmet. På en fredag! Jajjemen... Riktigt härligt ändå. Körde bara på gymdelen, känner redan att träningsvärken smyger sig på i benen.
Jag måste ladda nu känner jag. Bokmässa i stan och det betyder fullt!
Vilket i sin tur betyder, stress, spring, stress, stress! Men sån tur är trivs jag som bäst då. Gillar verkligen mitt jobb.


Skriver mer imorgon! Ha en bra helg, ni får nog de roligare än mig. :)

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar