torsdag 24 september 2009

Hey friends!

kom nästan precis hem, har jobbat sen kollat en sväng på stan och fikat med Pauline och Pernilla, drack jätte god varm choklad på the avenu ha ha.

Jobb imorgon med och även helgen. jobb jobb jobb!
Jag känner på mig att helgen kommer att gå fort, de gör nästan alltid de när jag jobbar helgerna. Ska nog på bio på lördag, flickan som lekte med elden vill jag se om de finns plats på.


Annars idag tog Pauline SKIT FULA kort på presonalen, alla ser ut som mongon som bor på något grupphem och har typ sina små sysslor hahahaha! Skratta så mycket. Alla ska se hysteriskt glada ut och jag gör verkligen de. Men hon säger inte vad hon ska göra med korten, hoppas inte facebook bara så är jag nöjd haha.

Nu funderar jag på att gå en lååååååååång powevalk med Ipoden på högsta volym och verkligen bli super trött när jag kommer hem... Do that Martina!

Tjo och tjim!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar